Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Αντηλιακή προστασία by Parapharmacie.gr!!

Καλησπέρα αγαπημένες μου fashionistas!

Τις τελευταίες μέρες η θερμοκρασία στην χώρα μας έχει ανέβει αισθητά ,και οι παραλίες άρχισαν να γεμίζουν, για τον λόγο αυτό αποφάσισα να σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου προϊόντα ,που προσφέρουν ενυδάτωση και προστασία 100% από τον «ενοχλητικό» ήλιο του καλοκαιριού!!! Είμαι σίγουρη πως αν τα δοκιμάσετε δεν θα τα αποχωριστείτε όλο το καλοκαίρι!

Ξεκινάμε με την προστασία του προσώπου! Ύστερα από πολλές προσπάθειες ανεύρεσης της σωστής αντηλιακής – ενυδατικής  κρέμας ανακάλυψα  την σειρά  SUNCARE της APIVITA! Ενθουσιάστηκα!  Επέλεξα την κρέμα για ευαίσθητες επιδερμίδες SPF 50+ (με πολύ υψηλό δείκτη προστασίας γιατί καίγομαι εύκολα! ) και το αποτέλεσμα τέλειο!! ..  Η σειρά περιλαμβάνει ακόμα Κρέμα για επιδερμίδες με πανάδες SPF 50 , κρέμα με χρώμα για πανάδες SPF 50, κρέμα ελαφριάς υφής για κανονικές – ξηρές επιδερμίδες SPF 30 , κρέμα ελαφριάς υφής για λιπαρές – μικτές επιδερμίδες SPF 30 και κρέμα ελαφριάς υφής με χρώμα SPF 30!!

Συνέχει με την προστασία σώματος! Η αλήθεια είναι ότι είμαι ανάμεσα σε δύο προϊόντα που πραγματικά λάτρεψα!  Το πρώτο είναι το γαλάκτωμα αντηλιακής προστασίας για ευαίσθητα δέρματα ,  Lait Tres Haute Protection SPF50+ Peaux Sensibles , της Avane , και το δεύτερο το Σπρέι πολύ υψηλής αντηλιακής προστασίας Capital Soleil Spray Haute Protection SPF50+ ..  Σας τα συνιστώ και τα δύο ανεπιφύλακτα!

Μη νομίζετε ότι τελειώσαμε! Έχουμε ακόμα να φροντίσουμε για την προστασία των μαλλιών μας!  Σε αυτή την κατηγορία για εμένα η λύση είναι μια, και έρχεται από τα προϊόντα Korres! Το αντηλιακό μαλλιών «Κόκκινο Αμπέλι Year round» με τέλειο άρωμα , προστατεύει τα μαλλιά μου όλο το χρόνο και κυρίως στην παραλία! 


Όλα τα παραπάνω προϊόντα είναι διαθέσιμα στο αγαπημένο μου parapharmacie.gr στις καλύτερες τιμές της αγοράς! Και για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία λειτουργεί και eshop! 

See you soon girls 





Thanks for reading :) M.T 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου